Tuesday, August 01, 2006

Logotype till Babygruppen 2006

Babygruppen

4 Comments:

Blogger Kenneth Grönwall said...

Hej! Hittade dig via underbara EgoEgon, kul med portfolio, jag borde göra samma sak då jag jobbar som formgivarjävel. Snygga grejer, eventuellt ska jag och bror få göra en sida med hårdrocksbarnkläder apropå din logga, kan ju bli jäkligt kul!

En liten fråga, jag har försökt lista ut hur man får bort titeln på min blogg så som du lickars göra på din andra blogg...hm men hur gör jag?

2:37 AM  
Blogger Kenneth Grönwall said...

Åhå ja men jag ska vara lite mer tydlig kanske :). På min sida står det ju KENTSON högst upp men dte vill jag inte ha kvar men fyller jag inte i de fältat på inställningarna så säger blogger ifrån på stört och blir sur.
Dig däremot verkar blogger antingen gilla skarpt eller så är du bara ett geni som lyckas lösa det där ändå.
Jag vill bara ha en bild ingen "vanlig" text.
Om du minns hur du löste det blir jag så tacksam så.

9:25 AM  
Blogger Kenneth Grönwall said...

Precis så är det och jag kan hosta (rolig svengelska)från min egen server så det är ju great.
Tack ändå, jag ska in i koden och gröta lite...jag jobbar ju delvis med sånt här så jag borde ju kunna :)

12:03 AM  
Blogger Kenneth Grönwall said...

Jaaa! Nu är det löst så jag tänkte att du kanske vill veta. I "Template" raderar du följande för att få bort Titel och beskrivningstexten:

Från:
h1 id="blog-title"

Till och med:
p id="description" $BlogDescription$ /p

(Var tvungen att ta bort "< >" annars fick jag inte göra inlägget).

12:48 AM  

Post a Comment

<< Home